Sunday, May 10, 2015

Tribute to our late founding father of Singapore Mr Lee Kwan Yew


Posting on behalf of my aunt who would like to show her appreciation to our late founding father of Singapore, Mr Lee Kuan Yew.
 
亲爱的国父李光耀先生, 听闻你在2015年3月23日凌晨3点18分过世的消息时,我非常心痛。 由于身子虚弱,无法亲身到达国会大厦为您吊唁。在你过世的三日后,得以到住家附近的公众悼念处向您献上最后的敬意。 当我对着你的图像倾诉时,我看到了你眼中的泪水,感慨万分。我自幼就是一个感情丰富的人。泪水流足77年。但在那一刻过后,我的泪水也流干了。这是你带给我的一个奇迹。新加坡也是你带给国人的一个奇迹。对你的感恩,非笔墨能形容。

国父,谢谢你。 
Sng Guan Keng 至上


0 comments:

Post a Comment

 

@kiouma Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template